الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז פנימי מס’ 04/2019 – מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס

מכרז פנימי מס’ 04/2019 – מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס

בהתאם לסעיף 10 לצו המועצות המקומיות (נוהל קבלת עובדים לעבודה), תשל”ז-1976 נמסרת בזה הודעה על משרה פנויה.

 

היחידה:  הנהלה ישובית לביטחון קהילתי

תיאור המשרה:  מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס.

היקף העסקה:  100%  משרה.

דירוג ודרגה:  לפי הסכם – משרה זמנית מותנית בהמשך תקצוב של המשרד לביטחון פנים.

 

תיאור התפקיד:

המנהל היישובי מוביל ומתאם את המאמצים לבנייה ולביסוס של תשתית יישובית הרלוונטית להתמודדות עם בעיות פשיעה, אלימות, סמים ואלכוהול באמצעות ארגון, תיאום וריכוז של פעילויות מוניציפליות.

 

הגדרת התפקיד :

  • מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על תחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב.
  • תכנון והפעלת תכנית עבודה שנתית המכוננת למניעת פשיעה, אלימות, סמים ואלכוהול.
  • כינוס וריכוז הועדה המקומית למיגור אלימות ברשות ואת הועדה הרשותית למאבק בסמים.
  • דיווח תקופתי לגורמים המקצועיים במשרד על יישום והתקדמות התוכנית והניצול התקציבי.
  • הובלת תחומי מניעת אלימות, הסמים והאלכוהול במועצה בדגש על ההיבטים הקהילתיים.
  • הפעלת מערך הסברה ושיווק למניעת אלימות, פשיעה ושימוש בסמים ואלכוהול, בשותפות עם אנשי המקצוע בתחום ברשות המקומית ובהתאם להנחיות.
  • מילוי כל תפקיד וכל פעולה אחרת שבתחום אחריותו בהתאם להגדרת מנהל יישובי שאושרה על ידי משרד הפנים .

דרישות התפקיד:

  • בעל תואר אקדמי, רצוי במדעי החברה, מדעי התנהגות, עדיפות לקרימינולוגיה, עבודה סוציאלית / סוציולוגיה / מדעי המדינה, שנרכש במוסד על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • ניסיון בפרויקטים חברתיים חינוכיים או בעבודה קהילתית, עדיפות לניסיון של 4 שנים לפחות
  • ניסיון ניהולי (של שנה לפחות בניהול ו/או ריכוז שני עובדים לפחות במערכת רב תחומית.
  • תושב הישוב או מתגורר בסמוך.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • העדר עבר פלילי – העדר רישום עבירות מין.

כפיפות:  

            כפיפות מנהלתית לראש הרשות או למזכיר, כפיפות מקצועית לגורמי המקצוע במשרד לבט”פ.

מנהלה:

טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי המועצה ממזכיר המועצה.

הצעות מועמדות יש להגיש למזכיר הרשות, ידנית, במייל majdalh2017@gmail.com  או בפקס 046982111  בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי,  30/05/2019 בשעה 16:00 .

בקשות שתתקבלנה לאחר המועד לא תובאנה בחשבון.

לבירורים אפשר להתקשר למס” :  04-6981137

 

על החתום- דולאן אבו סאלח,

ראש הרשות

 

 

**מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לועדת קבלה.

 

 

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *