בהתאם לסעיף 10 לצו המועצות המקומיות (נוהל קבלת עובדים לעבודה), תשל”ז-1976 נמסרת בזה הודעה על משרה פנויה.
יחידה: משאבי אנוש
תאור המשרה: עובד/ת /רכז/ת משאבי אנוש
היקף המשרה: 100% משרה (נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות, בהתאם לצורך)
כפיפות: מנהל כח אדם של הרשות.
דירוג ודרגה: לפי הכללים
תיאור התפקיד:
- סיוע בניהול תהליכי מיון וגיוס עובדים לרשות.
- קליטת וחניכת עובדים חדשים.
- ריכוז נושא ההדרכה והרווחה לעובדי הרשות.
- בדיקה ומעקב אחרי תקני משאבי האנוש ברשות– מעקב אחר יישום הסכמי שכר/דרגות שכר, תקנים פנויים וכו’.
- אחריות לתפעול מערך הנוכחות – מעקב ובדיקת עדכוני נוכחות, העברה והכנה לשכר ומתן מענה לפניות עובדים.
- טיפול בפרישת עובדים וסיומי העסקה בהתאם להנחיות מנהל כח אדם.
- מטלות מקצועיות – ביצוע משימות בתחומי מש”א וכ”א בהתאם להנחיית מנהל כח אדם.
דרישות התפקיד:
- תעודת סיום 12 שנות לימוד.
- עדיפות לבעלי ניסיון מקצועי בתחומי משאבי אנוש- לפחות שנתיים.
- ידע והכרות עם דיני עבודה, עדיפות לבעלי ידע בכללי העסקת עובדים במגזר הציבורי.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובכל תוכנות ה-OFFICE, עדיפות לבעלי ניסיון בתפעול תוכנות ניהול נוכחות.
- ערבית ועברית ברמה גבוהה.
כישורים אישיים:
* כושר למידה גבוה כולל רצון ונכונות ללמידה עצמאית וקבלת הדרכה.
* מוטיבציה ונכונות להשקעה.
* יכולת עבודה על מספר משימות בו זמנית.
* סדר וארגון, יכולת תכלול, אחריות, יסודיות, דייקנות וקפדנות.
* יכולת למתן מענה שרותי ומקצועי ונכונות לעבודה אינטנסיבית.
מנהלה:
טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי המועצה ממזכיר המועצה.
הצעות מועמדות יש להגיש למזכיר הרשות, ידנית, במייל majdalh2017@gmail.com או בפקס 046982111 בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי, 30/05/2019 בשעה 16:00 .
בקשות שתתקבלנה לאחר המועד לא תובאנה בחשבון.
לבירורים אפשר להתקשר למס” : 04-6981137
על החתום– דולאן אבו סאלח,
ראש הרשות
**מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לועדת קבלה.