الرئيسية / إدارة المجلس - המועצה / מכרזים והצעות / מכרז כח אדם חיצוני מס’ 12/2021- מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס.

מכרז כח אדם חיצוני מס’ 12/2021- מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס.

 

היחידה:  הנהלה יישובית לביטחון קהילתי

תיאור המשרה:  מנהל יישובי של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית מג’דל שמס.

היקף העסקה:  100%  משרה.

דירוג ודרגה:  לפי הכללים.

 

תיאור התפקיד:

המנהל היישובי ינהל את יישום התכניות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית, מוביל ומתאם את הפעולות הנדרשות לבנייה ולביסוס התשתית היישובית להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. לרבות, באמצעות ארגון, תיאום וריכוז פעולות הרשות המקומית והקהילה הנדרשות לצורך הגשמת תכליות התכניות מסייע לממונה חירום ביטחון ברשות המקומית בהתארגנות ובהתמודדות עם מצבי חירום, באמצעות פעולות כמו הנגשת חומרי הסברה לקהילה, שמירה על רצף הקשרים עם קהלי יעד של תכניות הרשות, סיוע בחיבורים בין המשטרה וגורמי החירום והסיוע לקהילה, והפעלת מערך מתנדבים, ותיאום ממשקי עבודה מול ממונה שירותי חירום ובטחון ברשות המקומית.

 

דרישות התפקיד:

השכלה ודרישות מקצועיות

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה,עבודה סוציאלית, סוציולוגיה, מדעי המדינה.

או

  • הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג 2012.

ניסיון מקצועי

עבור בעל תואר אקדמי:  שנת ניסיון אחת לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: הובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים או בעבודה קהילתית. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בתחומים שלעיל בעלי 4 שנות ניסיון ויותר.

עבור הנדסאי רשום:  שתי שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.

עבור טכנאי רשום:  שלוש שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.

ניסיון ניהולי

שנה אחת לפחות בניהול ו/או ניסיון ניהולי של שני עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות

  • היכרות עם תוכנות ה ,OFFICEאינטרנט.
  • העדר עבר פלילי – העדר רישום עבירות מין.
  • מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.

כפיפות:  

            כפיפות מנהלתית לראש הרשות או למזכיר, כפיפות מקצועית לממונה חירום ובטחון ברשות ולגורמי המקצוע במשרד לבט”פ.

מנהלה:

שאלון מועמד למשרה פנויה  אפשר להשיג באתר המועצה (לחץ כאן להורדה) או במשרדי המועצה ממזכיר המועצה.

הצעות מועמדות יש להגיש למזכיר הרשות, ידנית, במייל majdalh2017@gmail.com  או בפקס 046982111  בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי, 12/08/2021  בשעה 15:00.

בקשות שתתקבלנה לאחר המועד לא תובאנה בחשבון (חייבים לקבל אישור מסירה מהרשות).

לבירורים אפשר להתקשר למס’ :  04-6981137

 

על החתום- דולאן אבו סאלח, ראש הרשות

 _______________________________

 

*מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.

* מכרז זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים  כאחד.

*תינתן עדיפות לאנשים עם מוגבלות בעלי כישורים זהים.

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *