الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז כח אדם פנימי מס’ 06/2022 – ניהול ההון האנושי ברשות המקומית מג’דל שמס.

מכרז כח אדם פנימי מס’ 06/2022 – ניהול ההון האנושי ברשות המקומית מג’דל שמס.

בהתאם לסעיף 10 לצו המועצות המקומיות (נוהל קבלת עובדים לעבודה), תשל”ז-1976 נמסרת בזה הודעה על משרה פנויה.

היחידה:  משאבי אנוש

תיאור המשרה:  ניהול ההון האנושי ברשות המקומית מג’דל שמס.

היקף העסקה:  100%  משרה.

דירוג ודרגה:  35%-40% משכר בכירים/ לפי הכללים.

תיאור התפקיד:

התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארוגניים ברשות.

עיקרי התפקיד:

א.   תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות.

ב.   ניהול תהליכי איתור,  מיון וגיוס של עובדים לרשות.

ג.   ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.

ד.   ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.

ה.   ניהול מערך ההדרכה ברשות.

ו.   ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.

ז.   ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.

ח.   טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.

ט.   ניהול יחסי העבודה ברשות.

י.   ניהול יחידת ההון האנושי ברשות.

 

דרישות התפקיד:

השכלה ודרישות מקצועיות

  1. בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים:  משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

  1. המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

ניסיון מקצועי

ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים:  בתחומי משאבי האנוש, פיתוח ,ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס, מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

ניסיון ניהולי

שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות

  • היכרות עם תוכנות ה ,OFFICE אינטרנט.
  • העדר עבר פלילי – העדר רישום עבירות מין.
  • שפות: ערבית ועברית ברמה גבוהה.

כפיפות:  

            כפיפות לראש הרשות או למזכיר הרשות.

מנהלה:

שאלון מועמד למשרה פנויה  אפשר להשיג באתר המועצה (להורדת המסמך לחץ כאן)  או במשרדי המועצה ממזכיר המועצה.

הצעות מועמדות יש להגיש למזכיר הרשות, ידנית, במייל majdalh2017@gmail.com  או בפקס 046982111  בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי, 02/06/2022  בשעה 15:00.

בקשות שתתקבלנה לאחר המועד לא תובאנה בחשבון (חייבים לקבל אישור מסירה מהרשות).

לבירורים אפשר להתקשר למס’ :  04-6981137

מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה אשר בודקת את התאמתם לתפקיד.

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה, תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחאים.

כלל המועמדויות אשר יוגשו וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף שלעיל, יאושרו להמשך תהליך המיון והמועמדים הנ”ל יעברו מבחני מיון והתאמה על ידי מכון מורשה לנושא.

מכרז זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים  כאחד.

 

על החתום דולאן אבו סאלח, ראש הרשות

_______________________________

 

شاهد أيضاً

ארנונה

מכרז פומבי מס” 20/2024 – למתן שירותי גביה, חיובים ושרות לקוחות במועצה המקומית מג’דל שמס

 לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז   מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן : “המועצה”) מזמינה בזאת הצעות למתן …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *