الرئيسية / מכרזים והצעות / מרכז כ”א פנימי/חיצוני 14/2022 – לתפקיד מנהל/ת יחידת לידה עד שלוש

מרכז כ”א פנימי/חיצוני 14/2022 – לתפקיד מנהל/ת יחידת לידה עד שלוש

בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), התש”ם – 1979 מכריזה המועצה המקומית מג’דל שמס על משרה פנויה, כדלקמן :

תואר התפקיד : מנהל/ת  יחידת לידה עד שלוש.

שיעור המשרה   50%משרה.

דרגה ודירוג :  דירוג – חינוך, חברה ונוער.  דרגה – בהתאם לנתונים האישיים ובהתאם להסכמים הקיבוציים (תקן מותנה תקציב).

תיאור התפקיד 

מנהלת יחידת לידה עד שלוש ברשויות תרכז את תחום של לידה עד שלוש בשותפות עם כל הגורמים הנגעים בדבר בכדי שיתאפשר קידום הרצפים החינוכיים והטיפוליים ברשות.

מנהלת היחידה תהיה שותפה לפיתוח ויישום המדיניות של הרשות, ויצירת שותפויות, מנגנונים ושגרות עבודה עם כל הנוגעים.

תחומי אחריות :

  • יישום המדיניות הרשותית בהלימה למדיניות משרד החינוך.
  • בניית והטמעת תכנית עבודה שנתית בהלימה למדיניות אגף החינוך ברשות.
  • מיפוי המסגרות ביישוב בשותפות עם משרד החינוך.
  • ניהול, מיפוי, תכלול וקידום ההדרכה הפדגוגית והפיתוח המקצועי של צוותי מעונות היום בשותפות עם הפיקוח של משרד החינוך לגילאי לידה עד שלוש, פרסום ההכשרה המקצועית לצוותים תוך ליווי ויישום המדיניות המוסכמת.
  • מנהלת היחידה והפיקוח לגילאי לידה עד שלוש יבנו מנגנוני עבודה תוך יצירת נהלים סדורים בין בעלויות וארגונים לבין הפיקוח במחוז וברשות שיבטיחו רצף ואיכות טיפול מגיל לידה עד שלוש.
  • מיפוי ( בשיתוף עם משרד החינוך ) תכלול, מעקב ובקרה של מכלול הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודה לקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך.
  • עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך: תיאום, סנכרון ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים.
  • שותפה בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל את כל הגופים והארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך, לקידום הגיל הרך ברמה המערכתית.
  • השתתפות וסיוע מקצועי בשלב ההיערכות לחירום של מכלול החינוך הרשותי, נהלים, תרגילים ואימונים בזמן שגרה והשתתפות וסיוע למנהל מכלול החינוך/ צוותים עירוניים בזמן/ שעת חירום.

 

תנאי סף ודרישות התפקיד:

דרישות המשרה:

השכלה:

  • בעל.ת תואר ראשון, באחד או יותר מהתחומים הבאים : חינוך, רווחה, בריאות וחברה.
  • עדיפות להתמחות בגיל הרך.
  • עדיפות לתואר המשלב לימודי גיל רך.

לעניין תואר אקדמי תוכר גם תעודת סמיכות לרבנות ” יורה יורה ” לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:

לפחות 3 שנות ניסיון מקצועי בעבודה בגילאי לידה עד שש – הגיל הרך.

יינתן יתרון להיכרות עם עבודה בתוך רשויות מקומיות.

ניסיון ניהולי:

לפחות 3 שנות ניסיון ניהולי או ניסיון בהדרכה או בפיקוח חינוכי.

 

כישורים ונתונים רצויים:

  • היכרות עם תחום התפתחות הילד, וההורות בגיל הרך ומגמות עדכניות בתחום.
  • היכרות עם המסגרת הנורמטיבית, נהלים ותקנות רלוונטיים לתחום גיל הרך.
  • תקשורת בין אישית מעולה וכישורי עבודת צוות.
  • יכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה.
  • היכולת לעבוד במגוון ממשקי עבודה לרבות ניהול שותפויות.
  • ייזום, ניהול, מעקב, בקרה והערכה של תכניות, אחריות לתכנון וביצוע משימות.
  • ניהול צוותים, הנעתם והנחייתם.
  • עבודה בסביבות מתוקשבות מבוססות נתונים, מידע וידע.
  • אסרטיביות ומנהיגות.
  • גמישות מחשבתית ופרגמטיות.

כפיפות: 

למנהל מחלקת החינוך במועצה.

 

הגשת מועמדות :

את המועמדות למשרה יש להגיש על גבי טופס שאלון אישי/ בקשה למשרה פנויה שניתן לקבל במזכירות המועצה או באתר האינטרנט של המועצה (להורדת המסמך לחץ כאן) בצירוף קורות חיים, תעודות השכלה, אישורים להוכחת ניסיון מקצועי  והמלצות,  למנהלת משאבי אנוש ברשות או בדוא”ל referent@majdalshams.muni.il  לא יאוחר מיום ה’ 15.12.2022  בשעה  14:00.

בקשות שתתקבלנה לאחר המועד לא תובאנה בחשבון (חייבים לקבל אישור מסירה מהרשות).

לבירורים אפשר להתקשר למס’ :  04-6981137 שלוחה 802

-מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה אשר בודקת את התאמתם לתפקיד.

-זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה   לעבודה, תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחאים.

-כלל המועמדויות אשר יוגשו וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף שלעיל, יאושרו להמשך תהליך המיון והמועמדים הנ”ל יוזמנו לוועדת בחינה אשר תבחן את התאמתם למילוי התפקיד.

-מכרז זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים  כאחד.

 

 בכבוד רב,

דולן אבו סאלח

ראש המועצה

 

شاهد أيضاً

ארנונה

מכרז פומבי מס” 20/2024 – למתן שירותי גביה, חיובים ושרות לקוחות במועצה המקומית מג’דל שמס

 לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז   מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן : “המועצה”) מזמינה בזאת הצעות למתן …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *