الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז כוח אדם פנימי/חיצוני מס’ 08/2023 – לתפקיד קצין ביטחון מוסדות החינוך (קב”ט מוסה”ח)

מכרז כוח אדם פנימי/חיצוני מס’ 08/2023 – לתפקיד קצין ביטחון מוסדות החינוך (קב”ט מוסה”ח)

להורדת שאלון משרה פנויה לחץ כאן

היחידה: חינוך

תיאור המשרה: קצין ביטחון מוסדות החינוך (קב”ט מוסה”ח)

היקף העסקה: 50% משרה

דירוג:  מנהלי

דרגה:  8-6+

תיאור התפקיד:

שמירה על המוכנות הביטחונית ועל הבטיחות במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך. קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות.

תחומי אחריות:

  • הכנת תכניות עבודה שנתיות ותוכניות תקציב הביטחון במוסדות החינוך.
  • לוודא קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך.
  • תפעול ניידת האבטחה/סיור והיערכותה לאירועי חירום בשגרה במוסדות החינוך.
  • פיקוח על קבלתם ועבודתם של מאבטחים במוסד החינוכי.
  • ניהול ההיערכות למצבי חירום במוסדות חינוך פורמאליים ובלתי פורמאליים.
  • קיום ביקורות ביטחון ואבטחה במוסדות החינוך.
  • אבטחת פעילות בלתי שגרתית במוסד החינוכי ומחוצה לו.
  • ניהול וביצוע הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום הביטחון, הבטיחות וההיערכות לחירום של מוסדות החינוך.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • קבלת החלטות במצבי חירום.
  • הדרכת בעלי תפקידים בתחומי ביטחון ואבטחה.
  • נסיעות במסגרת התפקיד.
  • עבודה עם אוכלוסייה אזרחית במצבי שגרה וחירום.

תנאי סף:

ידע והשכלה:

  • 12 שנות לימוד.
  • תינתן עדיפות לקצין בצה”ל/ משטרה.
  • הזוכה במכרז יתבקש לעמוד בדרישות ההסמכה של קורס מנהלי ביטחון וקב”טי מוסדות חינוך של משרד החינוך.

ניסיון מקצועי:

וותק של 3 שנים בתפקידים מקצועיים בתחום הביטחון או האבטחה מעבר לשירות החובה (בצה”ל או במשטרה(.

ניסיון ניהולי: 

ניסיון ניהולי בניהול צוות עובדים של שנה לפחות

דרישות נוספות:

שפות– עדיפות לעברית וערבית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב– היכרות עם תוכנות ה.OFFICE

רישיון נהיגה – בתוקף               .

רישום פלילי – היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין.

כפיפות:

כפיפות מנהלתית ומקצועית לקב”ט הרשות. מונחה מקצועית גם על ידי מנהל תחום ביטחון, בטיחות וחירום מחוזי במשרד החינוך.

מנהלה:

טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי המועצה ממזכיר המועצה.

הצעות מועמדות יש להגיש למזכיר הרשות, ידנית, במייל referent@majdalshams.muni.il   או בפקס 046982111  בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי 20/04/2023 בשעה 15:00.

 

אחריות ואישור קבלת ההגשה על המועמד/ת. לבירורים אפשר להתקשר למספר:  04-6981137

 

 

על החתום דולאן אבו סאלח, ראש הרשות

_______________________________

 

  • מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה אשר בודקת את התאמתם לתפקיד.
  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה
  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחאים.
mh202308_jobs

شاهد أيضاً

تعيين قسم التربية

הזמנה להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר וחברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית שליד מועצת מג’דל שמס

01/04/2024 הזמנה להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר וחברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית שליד מועצת מג’דל …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *