الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז כוח אדם פנימי חיצוני מס’ 04/2024 – לתפקיד מנהל/ת מחלקה לפיתוח כלכלי ומיצוי משאבים ברשות

מכרז כוח אדם פנימי חיצוני מס’ 04/2024 – לתפקיד מנהל/ת מחלקה לפיתוח כלכלי ומיצוי משאבים ברשות

להורדת שאלון משרה פנויה לחץ כאן

היחידה: מטה הרשות

תיאור המשרה:  מנהל.ת מחלקה לפיתוח כלכלי ומיצוי משאבים ברשות

היקף העסקה: 100% משרה

דירוג ודרגה: דירוג המח”ר 38-40

תיאור התפקיד:

ייזום, קידום וניהול תוכניות ופרויקטים לפיתוח כלכלי בתחומי הרשות, סיוע לראש הרשות וגורמי המקצוע במיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, קידום תוכניות בנות קיימא לטובת חיזוק הרשות מבחינה כלכלית והקמת מינהלת לאזור תעשייה.

תחומי אחריות:

  • קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים.
  • גיבוש תפיסת הפיתוח הכלכלי ברשות וייזום תכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים.
  • הקמת מנהלת לאזור תעשיה.
  • מעקב ובקרה אחר יישום תכניות העבודה לפיתוח כלכלי ע”י כלל הגורמים המקצועיים ברשות.

כישורים נדרשים:

  • השכלה:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה

מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג- .2012

או

תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

  • ניסיון מקצועי:

ניסיון של שנתיים לפחות בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים ברשויות המקומיות או משרדי הממשלה

או

בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בגופים ציבוריים או עסקיים שעובדים מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.

או

בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בארגוני חברה אזרחית מול משרדי הממשלה או מול הרשויות המקומיות או בשיתוף עמם.

יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפיננסי הכלכלי.

הנדסאי רשום:  שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.

טכנאי רשום:  ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.

  • ניסיון ניהולי: יתרון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה שנה לפחות.
  • דרישות נוספות:

יישומי מחשב:  הכרות עם תוכנות האופיס ושימוש באינטרנט

שפות:  עברית ברמה גבוהה, ערבית

 

  • מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
  • אכפתיות ומעורבות חברתית
  • בעל יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים
  • יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות
  • יכולת והבנה עסקית גבוהה
  • עצמאות ויצירתיות
  • עבודה תחת לחץ
  • יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
  • יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים
  • נסיעות מרובות.

כפיפות:   ראש הרשות, גזבר הרשות

מנהלה: 

טפסים להגשת הבקשות אפשר להשיג במשרדי המועצה או באתר המועצה תחת מכרזי כ”א.

הצעות מועמדות יש להגיש למנהלת משאבי אנוש ברשות, ידנית, במייל referent@majdalshams.muni.il   או בפקס 046982111  בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים עד יום חמישי 11/07/2024 בשעה 15:00.

 

אישור על קבלת המסמכים באחריות המועמד. לבירורים אפשר להתקשר למספר:  04-6981137

 

 

על החתום דולאן אבו סאלח, ראש הרשות

_______________________________

 

* זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמד מוגבלותו בהליכי הקלה    לעבודה. ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש בידי המועמד.
* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. המועמד המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין ימסור גם מידע בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
-“* בוועדה תינתן עדיפות להעסקתם של מועמדים עם מוגבלות משמעותית, בהתאם להוראות סעיף 9ג(ג)(1) לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-  1998”.

* מכרז זה מיועד לנשים וגברים כאחד.

شاهد أيضاً

קבלת הצעות מחירים להסעות

מכרז פומבי מס’ 07/2024 – למתן שירותי הסעות תלמידים ועובדי בתי ספר בתוך הישוב

לחץ כאן לעיון והורדת מסמכי מכרז לחץ כאן לעיון והורדת מסלולי אוטובוסים/ מיניבוסים   המועצה …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *