الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז מס’ 14/2024 – לביצוע עבודות בינוי קיר תומך כביש מס’ 104 – שכונת אלג’בל בישוב מג’דל שמס

מכרז מס’ 14/2024 – לביצוע עבודות בינוי קיר תומך כביש מס’ 104 – שכונת אלג’בל בישוב מג’דל שמס

 לחץ כאן לעיון והורדת מסמכי מכרז 

המועצה המקומית מג’דל שמס  (“המועצה”) מזמינה בזה הצעות לביצוע עבודות בינוי קיר תומך כביש בשכונת אלג’בל בישוב מג’דל שמס.

תנאי ואופן מתן השירות, התמורה ותנאי תשלומה, וכן יתר תנאי ההתקשרות בין המועצה לבין הזוכה במכרז, מפורטים במסמכי המכרז, אותם ניתן לרכוש במחלקת הגבייה במועצה  החל מיום : 10/10/2024, תמורת סך של: 1000 ש”ח ,  לכל חוברת מכרז, אשר לא יוחזרו לרוכש.

בחירת הזוכה במכרז תעשה על פי הפרמטרים המפורטים במסמכי המכרז, אולם בכל מקרה, אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא ו/או לבחור במציע אחד.  אין בפרסום המכרז משום התחייבות של המועצה להזמין את השירותים ו/או העבודות נשוא המכרז.

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא תשלום קודם לרכישתם, במשרדי מחלקת ההנדסה במועצה ובאתר המועצה, החל מיום : 10/10/2024, בשעות העבודה המקובלות. שאלות והבהרות בעניין המכרז יוגשו בכתב בלבד לידי מהנדס המועצה אינג’ כרמי חלבי למייל: carmihal@netvision.net.il  וזאת לא יאוחר מתאריך : 20/10/2024,  בשעה: 15:00.

מפגש מציעים להכרת אזור ביצוע העבודות ומפגש הבהרות יתקיים ביום : 16/10/2024, בשעה 12:00,  התכנסות תהא במחלקת ההנדסה במועצה, ההשתתפות בסיור אינה חובה .

על הקבלן לנקוב באחוז הנחה אחיד על כלל המחירים המפורטים בכתב הכמויות נספח ג’ למסמכי המכרז. מובהר, כי המציע אינו רשאי להציע אחוז תוספת אלא הנחה בלבד.

המציע יקרא את כל מסמכי המכרז, יבדוק את כל הטעון בדיקה וינקוט באמצעים אחרים הנראים לו כנחוצים כדי לחקור את תנאי המכרז וטיב השירותים הדרושים.  בכל מקרה של סטייה או אי התאמה בין האמור בפרסום זה לבין האמור במסמכי המכרז, יגברו התנאים והכללים שבמסמכי המכרז.

על המציע למלא את טופס ההצעה בכתב יד קריא וברור, לחתום עליו ועל שאר מסמכי המכרז ולהגיש את הצעתו בצירוף כל המסמכים והאישורים המפורטים במסמכי המכרז, במסירה ידנית (לא בדואר) בשני עותקים, כל זאת לא יאוחר ועד ליום :27/10/2024  בשעה : 15:00 לתיבת המכרזים שנמצאת במבנה המועצה. הצעה שתוגש במועד מאוחר יותר לא תתקבל.

 

בכבוד רב,

דולאן אבו סאלח

ראש המועצה

 

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *