לחץ כאן לעיון והורדת מסמכי מכרז
מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן: “המועצה”), מזמינה בזאת הצעות לצורך מתן שירותי ייעוץ וניהול פיתוח כלכלי ומיצוי משאבים, כמפורט במסמכי המכרז.
את ההצעות יש להגיש במעטפה סגורה לא יאוחר מתאריך : 10/11/2024, בשעה 15:00 לתיבת המכרזים הנמצאת במשרדי המועצה.
ניתן לעיין במסמכי המכרז באתר המועצה, את מסמכי המכרז ניתן לרכוש ממחלקת הגביה במועצה, תמורת סך: 1,000 ₪,
- חובה לצרף להצעה את כל המסמכים הבאים :
- העתק צילומי של תעודת עוסק מורשה לצורכי מע”מ.
- העתק צילומי של אישור תקף על ניהול חשבונות ורשומות עפ”י חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות) תשל”ו-1976 או פטור מניהולם.
- העתק צילומי של רישיון עסק תקף על פי דין ורישיונות אחרים אשר נדרשים על-פי דין בתחום עיסוקו.
- אם המציע הוא תאגיד יצורף העתק צילומי של תעודת הרישום של התאגיד, ופלט פרטי התאגיד מרשם התאגידים הרלוונטי, כולל פרטי בעלי המניות/השותפים וכן יצורף אישור תקף של רואה חשבון או עורך דין על מורשי החתימה מטעם התאגיד.
- מסמכים המוכיחים ניסיון למתן השירות הנדרש במכרז.
- ערבות מכרז בסך: 5,000 ₪ בתוקף עד: 31/01/2025
- על הזוכה לספק למועצה 180 שעות עבודה בחודש ( משרה מלאה ), נוכחות יומיים בשבוע במועצה לפחות ולפי הצורך.
- הצעת המציע הינה סופית, המציע לא ידרוש כל תוספת בגין מתן השירות לרבות, תכנון, ניהול , פיקוח , יועצים שונים תיאום וכל עבודה אחרת.
- המועצה לא חייבת לקבל את ההצעה הזולה או כל הצעה אחרת. הזוכה בהליך יחתום על ההסכם בנוסח המצ”ב.
בכבוד רב,
דולאן אבו סאלח
ראש המועצה