الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז חיצוני מס’ 05/2020 מנהל מערכות מידע ברשות 60% משרה

מכרז חיצוני מס’ 05/2020 מנהל מערכות מידע ברשות 60% משרה

דירוג: מח”ר

 

דרגה: 38-40

 

כפיפות: מזכ”ל המועצה

 

תיאור התפקיד:

תכנון וניהול מערכות המידע הניהוליות של הרשות המקומית כמנגנון ניהולי ותפעולי בסיסי בארגון.

 

תחומי אחריות:

  • גיבוש ויישום של מדיניות מערכות מידע ברשות:

א. ייזום, סיוע וייעוץ למנהלי הרשות המקומית בגיבוש אסטרטגיות מחשוב ומערכות מידע בהתאם למדיניותה ובראייה כוללת של צורכי הרשות.

ב. ייעוץ לתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ותפעוליות הנוגעות לניהול וניתוח הידע המצטבר ברשות.

ג. בקרה על יישום המדיניות שגובשה.

ד. ניתוח צרכי הרשות בתחום מערכות מידע מבחינת מצב קיים, מצב נדרש ומציאת אמצעים ותהליכים מתאימים ליישום צרכים אלה.

ה. עדכון והטמעת טכנולוגיות חדשות במערך מערכות המידע.

  • תכנון תכניות עבודה וניהול התקציב בתחום מערכות המידע:
  • תכנון תכניות העבודה תקופתיות בתחום מערכות המידע לטווח הקצר ולטווח הארוך

ובקרה על יישומן.

ב.   תכנון, ביצוע ובקרה של התקציב בתחום מערכות המידע (תקציב שוטף ותקציב פיתוח).

ג.   גיבוש והטמעת נוהלי עבודה במערך מערכות המידע.

  • ניהול עובדי מערכות המידע:

א. גיוס עובדים בתיאום עם מערך משאבי אנוש ברשות.

ב. תכנון תכנית ההדרכה לעובדים ויישומה.

ג. הנחייה, הכוונה והדרכה מקצועית של העובדים העוסקים במתן שירות בתחום מערכות המידע ברשות המקומית, בהתאם למדיניות, לנהלים ולתוכניות העבודה של הרשות.

ד. תיאום פרויקטים בין עובדי היחידה לבין לקוחותיהם ברשות המקומית.

             ה. העברת עובדים בהתאם לצורכי המערך.

              ו. הערכת עובדים.

ז.  הערכת שביעות הרצון של לקוחות )פנימי וחיצוני( במערך מערכות המידע.

  • ניהול התקשרויות ורכש בתחום מערכות המידע:

א. הובלת הליכי התקשרות של הרשות בתחום המחשוב ומערכות המידע.

ב. בחירה של ספקים ונותני שירות וניהול מו”מ עימם.

ג. פיקוח ובקרה על עבודתם של קבלני המשנה בנושאי מחשוב, לרבות וידוא עמידת הקבלנים בהתחייבויותיהם וכן ברמת ובתקני האיכות והשירות  SLA) ), בהתאם ללו”ז ולתקציב שנקבע.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

א . ביצוע משימות רב מערכתיות.

ב . עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.

ג.   שירותיות.

ד.  עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

ה.  חשיפה למידע לרגיש.

 

 

ידע והשכלה:

בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה,  או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ עם התמחות במערכות מידע.

 

ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי של שלוש שנים לפחות כמנהל או כסגן מנהל מערכות מידע, או מנתח/ מאפיין מערכות מחשוב בגוף

ציבורי/גוף פרטי עם 75 משתמשים לפחות.

ניסיון ניהולי: 

 ניסיון בניהול 5 עובדים לפחות, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שלוש שנים לפחות.

 

מועד אחרון להגשת מועמדות:

הגשת מועמדות לתפקיד בצירוף קורות חיים ומסמכים יש להגיש עד יום שלישי 30/06/2020 שעה 12:00 בלשכת מנכ”ל המועצה.

 

 

 

 

בכבוד רב,

דולאן אבו סאלח

ראש מועצת מג’דל שמס

 

شاهد أيضاً

ארנונה

מכרז פומבי מס” 20/2024 – למתן שירותי גביה, חיובים ושרות לקוחות במועצה המקומית מג’דל שמס

 לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז   מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן : “המועצה”) מזמינה בזאת הצעות למתן …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *