الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז חיצוני מס’ 06/2020 קניין 100% משרה

מכרז חיצוני מס’ 06/2020 קניין 100% משרה

דירוג: מנהלי

 

דרגה: 6-8

 

כפיפות: מנהל יחידת רכש ואספקה/ גזבר המועצה

 

תיאור התפקיד:

ביצוע רכישות ומעקב אחר הזמנת הטובין וקבלתם.

 

תחומי אחריות:

1– ביצוע רכישות שכולל:

א- קליטה ואימות של הזמנות פנימיות )דרישות( מהמחלקות/האגפים השונים, לצורך רכישת טובין.

ב- בדיקה של אישורים תקציביים ויתרות תקציביות לקראת הזמנות, מול רפרנט תקציבים.

ג-  ניהול מו”מ עם ספקים, באישור מנהל יחידת רכש ואספקה.

ד- הכנת הזמנות לדיון בישיבת ועדת רכש ומצאי.

ה- מילוי הזמנות הטובין, אישורן ע”י הגופים המוסמכים ברשות והעברתן לידי הספק/היצרן לביצוע.

ו- תיאום לוחות זמנים לאספקת הטובין.

 

2- ניהול ארכיב יחידת רכש שכולל:

א. ניהול רשימת ספקים לפי תחומי הרכש, כולל עדכוני ספקים ופרטיהם.

ב. ריכוז מחירון החשב הכללי ומחירונים אחרים, לצורך התאמת מחיר הרכש למחיר המומלץ.

ג. תיעוד וריכוז הצעות מחיר מספקים.

 

3- בקרה אחר הרכישות שכוללת:

א. אישור החשבוניות המתקבלות עם מקבלי הטובין, והעברתן לביצוע שובר התשלום בגזברות הרשות.

ב. טיפול בתלונות בנושאי טיב,  מועדי אספקה וכמות חורגת מהתנאים בחוזה הרכישה.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • ניהול משא ומתן מול ספקים.
  • סדר וארגון רשימות ודיוק בפרטים.

 

ידע והשכלה:

השכלה:  תעודת בגרות מלאה.

דרישות נוספות-   שפות:  עברית ברמה גבוהה, יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות הOFFICE .

 

מועד אחרון להגשת מועמדות:

הגשת מועמדות לתפקיד בצירוף קורות חיים ומסמכים יש להגיש עד יום שלישי 30/06/2020 שעה 12:00 בלשכת מנכ”ל המועצה.

 

 

בכבוד רב,

דולאן אבו סאלח

ראש מועצת מג’דל שמס

 

شاهد أيضاً

ארנונה

מכרז פומבי מס” 20/2024 – למתן שירותי גביה, חיובים ושרות לקוחות במועצה המקומית מג’דל שמס

 לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז   מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן : “המועצה”) מזמינה בזאת הצעות למתן …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *