דירוג: מנהלי
דרגה: 6-8
כפיפות: מנהל יחידת רכש ואספקה/ גזבר המועצה
תיאור התפקיד:
ביצוע רכישות ומעקב אחר הזמנת הטובין וקבלתם.
תחומי אחריות:
1– ביצוע רכישות שכולל:
א- קליטה ואימות של הזמנות פנימיות )דרישות( מהמחלקות/האגפים השונים, לצורך רכישת טובין.
ב- בדיקה של אישורים תקציביים ויתרות תקציביות לקראת הזמנות, מול רפרנט תקציבים.
ג- ניהול מו”מ עם ספקים, באישור מנהל יחידת רכש ואספקה.
ד- הכנת הזמנות לדיון בישיבת ועדת רכש ומצאי.
ה- מילוי הזמנות הטובין, אישורן ע”י הגופים המוסמכים ברשות והעברתן לידי הספק/היצרן לביצוע.
ו- תיאום לוחות זמנים לאספקת הטובין.
2- ניהול ארכיב יחידת רכש שכולל:
א. ניהול רשימת ספקים לפי תחומי הרכש, כולל עדכוני ספקים ופרטיהם.
ב. ריכוז מחירון החשב הכללי ומחירונים אחרים, לצורך התאמת מחיר הרכש למחיר המומלץ.
ג. תיעוד וריכוז הצעות מחיר מספקים.
3- בקרה אחר הרכישות שכוללת:
א. אישור החשבוניות המתקבלות עם מקבלי הטובין, והעברתן לביצוע שובר התשלום בגזברות הרשות.
ב. טיפול בתלונות בנושאי טיב, מועדי אספקה וכמות חורגת מהתנאים בחוזה הרכישה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- ניהול משא ומתן מול ספקים.
- סדר וארגון רשימות ודיוק בפרטים.
ידע והשכלה:
השכלה: תעודת בגרות מלאה.
דרישות נוספות- שפות: עברית ברמה גבוהה, יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות הOFFICE .
מועד אחרון להגשת מועמדות:
הגשת מועמדות לתפקיד בצירוף קורות חיים ומסמכים יש להגיש עד יום שלישי 30/06/2020 שעה 12:00 בלשכת מנכ”ל המועצה.
בכבוד רב,
דולאן אבו סאלח
ראש מועצת מג’דל שמס