الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז כוח אדם פנימי חיצוני מס’ 05/2023 – לתפקיד רכז/ת תכנית רווחה חינוכית ברשות המקומית

מכרז כוח אדם פנימי חיצוני מס’ 05/2023 – לתפקיד רכז/ת תכנית רווחה חינוכית ברשות המקומית

להורדת שאלון משרה פנויה לחץ כאן

המשרה רכז/ת תכנית רווחה חינוכית ברשות המקומית.

* מדובר במשרה ייעודית ותלויית אישור תקציבי ממשרד החינוך.

דירוג דרגה חינוך חברה ונוער בהתאם לכישורי המועמד/ת.
היקף משרה 100% משרה.
תיאור התפקיד עיקרי התפקיד:

  • ניהול צוות ההיגוי היישובי לתוכנית רווחה חינוכית.
  • אחריות על מיפוי צרכים של אוכלוסיית היעד.
  • ייזום כתיבת תוכניות מותאמות וריכוז צוותי חשיבה ועבודה בנושאים רלוונטיים.
  • אחריות על כל הפרויקטים המופעלים במסגרת תכנית רווחה חינוכית.
  • פיקוח, הדרכה והגשת תכניות עבודה, דו”חות ביצוע לממונה שח”ר המחוזי.
  • מעקב אחר ביצוע תכניות שח”ר בישוב.
תנאי סף השכלה ודרישות מקצועיות

  • תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, באחד מהתחומים הבאים: חינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, מדעי ההתנהגות, מינהל חינוכי/ייעוץ חינוכי/חינוך מיוחד.
  • תעודת הוראה.
  • עדיפות לבעלי תואר שני.
ניסיון

·  3 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:  ניהול וארגון, הכנת תכניות והפעלת פרויקטים, תכנון וניהול תקציב, הנחיית צוות, ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער בסיכון.

·  עמידה בקורס אוריינטציה למנהלי שח”ר חדשים במהלך השנה הראשונה לתפקיד (התחייבות במידה ונבחר/ת ונדרשת לעבור את הקורס).

דרישות נוספות

שפות – עברית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה – OFFICE.

כפיפות מנהל מחלקת חינוך.
מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד
  • יכולת ניהול וארגון.
  • יכולת תכנון וניהול תקציב.
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • יכולת לשיתוף פעולה ולעבודת צוות.
  • יכולת ליצירת קשר חיובי וקיום יחסי אנוש תקינים.
  • יכולת לראייה חברתית וקהילתית כוללת.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת ביטוי בכתב ובע”פ.
  • יכולת ונכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות.
 

 

מנהלה

 

1.     בקשות למכרז יש להגיש אך ורק על גבי טפסים אותם ניתן להוריד באתר המועצה או לקבל באמצעות המייל הרשום מטה, בצירוף קורות חיים ותעודות המעידות על כישורי המועמד והמלצות.

2.     את הטפסים יש להגיש עד ליום שלישי,  תאריך 11/04/2023,  שעה 15:00.

3.     ניתן להגיש מועמדות במייל: referent@majdalshams.muni.il או בפקס: 04-6982111.

אחריות ואישור קבלת ההגשה על המועמד/ת.

4.     בקשות שתגענה ללא כל המסמכים והתעודות המעידות על כישורי המועמד לא תובאנה לדיון.

5.     כלל המועמדויות אשר יוגשו וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף שלעיל, יאושרו להמשך תהליך המיון

 

 

————————————————

דולן אבו סאלח, ראש הרשות

 

 

–        מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה אשר בודקת את התאמתם לתפקיד.

–        זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה   לעבודה

–        תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחאים.

 

 

mh202305_jobs

 

شاهد أيضاً

تعيين قسم التربية

הזמנה להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר וחברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית שליד מועצת מג’דל שמס

01/04/2024 הזמנה להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר וחברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית שליד מועצת מג’דל …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *