להורדת מסמכי המכרז לחץ כאן
1.מועצה מקומית מג’דל שמס, (להלן : “המועצה”) מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי ראיית חשבון שירותים חשבונאיים ותקציביים במועצה מקומית מג’דל שמס, הכל על פי הדרישות המפורטות בתנאי המכרז ובחוזה, (להלן: “השירותים”).
2.תנאי הסף להשתתפות במכרז מפורטים במסמך א’ של המכרז, כל יתר התנאים מפורטים בהרחבה במסמכיו.
3.עיון במסמכי המכרז:
החל מיום: 23-01-2025, ניתן לעיין בתנאי המכרז קודם לרכישתו במשרד מזכיר המועצה ברשות, או באתר האינטרנט של המועצה (לחץ כאן).
4.את מסמכי המכרז ניתן לרכוש החל מיום : 23-01-2025, כנגד תשלום סך של: 1000 ₪ (אלף ₪), בימים, א’ עד ה’ בין השעות : 8.30 עד 15:30, במחלקת הגבייה, בניין המועצה המקומית במרכז הישוב מג’דל שמס, רכישת המכרז הינה תנאי להגשת ההצעה, עלות הרכישה כאמור לא תוחזר בכל מקרה.
5.על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית, בסך של: 10,000 ₪ (עשר אלף ₪), הערבות תהיה בתוקף עד ליום: 31-05-2025, המועצה תהיה רשאית לדרוש הארכת תוקף הערבות הבנקאית לתקופה של 90 יום נוספים.
6.את ההצעות, יחד עם כל מסמכי המכרז כשהם חתומים ע”י המציע בשני עותקים, יש להכניס למעטפה סגורה שעליה מצוין “מכרז פומבי מס’ 02/2025 “.
7.את המעטפה יש להכניס לתיבת המכרזים במשרדי המועצה במג’דל שמס, עד ליום: 11-02-2025 , בשעה 14:30 .
8.שאלות הבהרה, ניתן להעביר עד יום: 04-02-2025, שעה 16:00, לידי גזבר המועצה במייל : majdal.gzbrot@gmail.com
9.הצעה שתימסר לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל תפסל ולא תיכלל בדיוני ועדת המכרזים.
10.את ההצעות יש למסור במסירה אישית. לא תתקבלנה הצעות בדרך אחרת.
11.אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא והיא רשאית להוציא אל הפועל רק חלק מההצעה לפי שיקול דעתה הבלעדי.
בכבוד רב,
דולן אבו סאלח
ראש המועצה