الرئيسية / מכרזים והצעות / מכרז פומבי מס’ 2018 / 04 הזמנה לקבלת הצעות מחירים להסעות תלמידי ו/או עובדי הוראה

מכרז פומבי מס’ 2018 / 04 הזמנה לקבלת הצעות מחירים להסעות תלמידי ו/או עובדי הוראה

הרשות המקומית מגדל שמס  (להלן: “הרשות”) מזמינה בזה הצעות מחירים להסעות תלמידים ו/או עובדי הוראה על פי התנאים, הדרישות וההנחיות המפורטים במסמכי המכרז.

 

  1. ההסעות תתבצענה באוטובוסים זעירים ציבוריים, באוטובוסים ובמוניות בלבד.
  2. כלי הרכב שישמשו להסעות, ובהתאם, רישיונות הרכב שימציא המציע לצורך עמידתנו בתנאי הסף של מכרז זה, יעמדו בכל התנאים המצטברים המפורטים במכרז – חלק כללי .
  3. רשאים להשתתף במכרז זה תושבי ישראל ותאגידים הרשומים, כדין, בישראל, העומדים, במועד הגשת ההצעות, בכל תנאי הסף שמפורטים במכרז.
  4. רשאים להשתתף במכרז מציעים הרשומים, כדין, כמשרד ל”הסעות” כמשמעו בצו הפיקוח על מצרכים ושירותים (הסעת סיור, הסעה מיוחדת והשכרת רכב), התשמ”ה-1985. יש לצרף רישיון בר-תוקף,

תאגיד מוניות יכול לגשת למכרז לאחר הצגת רישיון עסק מטעם הרשות המקומית,  ככל שהוא חייב ברישיון עסק, והצגת רישיונות הסעה מטעם משרד התחבורה למוניות שהוא מתכוון להשתמש בשירותיהן במידה שיזכה במכרז ובהתאם לתנאים המפורטים במכרז.

בעל מונית בודדת יכול לזכות במכרז למסלול אחד בלבד לאחר שיציג רישיון הסעה מטעם משרד התחבורה למוניתו ובכפוף לתנאי המכרז.

  1. המציע ימציא למועצה ערבות בנקאית, שהוצאה על ידי בנק בישראל, לבקשת המשתתף, בסך של: 20.000 ₪, הערבות תהא צמודה למדד המחירים לצרכן (כללי), לפקודת הרשות, , בתוקף לתקופה של 90 יום מהמועד האחרון להגשת הצעות במכרז, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז.
  2. הצעת המחירים תוגש ב-2 עותקים, על גבי טופס מפרט הסעות ומחירים כחלק בלתי נפרד מהחוזה ובהעתק נוסף. המחירים יירשמו בכתב ברור, בעט. חובה על המשתתף במכרז לתן הצעות מחיר לכל סוגי הרכבים בכל מסלול הסעות לגביו מוגשת על ידו הצעת מחירים.
  3. למען הסר כל ספק מובהר בזאת, כי הרשות אינה מתחייבת לבצע את כל ההסעות בכל המסלולים המפורטים בנספח א’, וכי ההחלטה בעניין מסורה לשיקול דעתה הבלעדי בלבד.
  4. ההצעה לא תהיה מותנית בזכייה במספר מסלולים או במספר מסלולים מינימלי ובהגשת ההצעה מצהיר המשתתף ומתחייב כי יבצע בהתאם להוראות המכרז על נספחיו, כל מסלול לגביו יוחלט כי הצעתו הינה ההצעה הזוכה.
  5. על המשתתף לצרף להצעתו את המסמכים והאישורים המפורטים להלן:

אישור תקף על ניהול פנקסי חשבונות ורשומות על פי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת

ניהול חשבונות) תשל”ו – 1976- אישור תקף על ניכוי מס במקור- היה וההצעה מוגשת על

ידי תאגיד, יצורפו אישורים מתאימים לגבי רישום התאגיד – שמות מורשי החתימה וסמכותם

לחייב את התאגיד בחתימתם – אישור עוסק מורשה מאת שלטונות מס ערך מוסף וכמפורט

בסעיף 2.5 למכרז.

  1. על כל משתתף שיהיה מעוניין לגשת למכרז, לרכוש את מסמכי המכרז ונספחיו תמורת סכום של 500 ₪.
  2. לשאלות/הבהרות ניתן לפנות למחלקת החינוך במועצה המקומית. 04-6931178 בימים א’ – ה’ בין השעות 8:30-15:30.
  3. הצעות מפורטות בהתאם לדרישות המכרז יש להפקיד במסירה ידנית, בתיבת המכרזים מכרז פומבי מס’ 2018 /04, במשרדי הרשות בתיבת המכרזים  במבנה המועצה וזאת לא יאוחר מיום  09/08/2018  שעה 15:00.

 

בכבוד רב,

שי וינר ראש הרשות

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *