الرئيسية / מכרזים והצעות / הארכת מכרז פנימי מס’ 04/2020 יועצת לקידום מעמד האישה

הארכת מכרז פנימי מס’ 04/2020 יועצת לקידום מעמד האישה

 הארכה עד יום רביעי 10/06/2020 בשעה 12:00

בהתאם לסעיף 10 לצו המועצות המקומיות (נוהל קבלת עובדים לעבודה), תשל”ז-1976 נמסרת בזה הודעה על משרה פנויה במועצה מקומית מג’דל שמס.

 

דירוג:  מח”ר

אחוז משרה : תפקיד נוסף למשרתה ברשות.

כפיפות: ראש המועצה

 

תיאור התפקיד:

  • מעורבות בהתוויית מדיניות של הרשות המקומית, פיקוח על ביצוע המדיניות של הרשות המקומית, בחינת השפעת החלטותיה של הרשות המקומית על השוויון בין המינים והגשת חוות-דעת בנדון, איתור צרכים ואוכלוסיות ברשות המקומית, כדי להכין תכניות מתאימות להם, הרחבה ושיפור של שירותים רלוונטיים, שיתוף פעולה עם אנשים וגופים הפועלים בתחום הרשות המקומית, איסוף מידע ונתונים בתחום מעמד האישה.
  • טיפוח מודעות באמצעות חינוך והסברה, קידום מעמד האישה והשוויון בין המינים, ביעור ההפליה בין הנשים, מניעת אלימות נגד נשים.

 

תנאי כשירות והכשרה מקצועית:

בעלת תואר אקדמי מוכר מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל, כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה, התש”ח- 1958, או תואר אקדמי שהוא על סיום לימודים אחרים המוכרים בישראל כשווי ערך לעניין דרגת שכר אקדמית.

 

ניסיון מקצועי:

היא בעלת ניסיון מקצועי או מעשי מוכח של שלוש שנים בתפקיד ניהולי או ציבורי או בעיסוק בתחומים הנוגעים למעמד האישה ו/או בעלת ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתחום עיסוק הקשור לרווחת נשים כגון עובדת סוציאלית.

 

תנאי העסקה: עובדת הממלאת תפקיד נוסף ברשות ותבחר למשרה זו תקבל דרגה אחת מעל לדרגה שהייתה לה טרם התמנתה ליועצת, ללא הגדלה בהיקף המשרה.

 

דרישות תפקיד מיוחדות: עבודה בשעות לא שגרתיות, גמישות בשעות העבודה, נסיעות בתפקיד, ייצוגיות בפורמים מקצועיים, ידע בעבודה עם מחשב.

 

מועד אחרון להגשת מועמדות:

  • הגשת מועמדות לתפקיד בצירוף קורות חיים ומסמכים בשלושה עותקים יש להגיש עד יום שלישי  17-03-2020 שעה 12.00 בלשכת מנכ”ל המועצה.

 

 

בכבוד רב,

דולן אבו סאלח

ראש מועצת מג’דל שמס

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *