הודעה על הארכת מועד בעקבות שינוי בתנאי הסף
להורדה/ צפייה בנוסח המכרז חתום לחץ כאן
תיאור המשרה: מנהל/ת מרכז לגיל הרך.
היקף משרה: 50% המשרה.
דרגת המשרה ודירוגה: חינוך ונוער
תיאור התפקיד: ניהול המרכז לגיל הרך
כפיפות: ראש המועצה או מי שהוסמך מטעמו
עיקרי התפקיד:
- ניהול צוות המג”ר המוגדר תחת אחריותו/ה כצוות בין מקצועי, כולל ניהול ישיבות ואחריות על תיעוד הפעולות.
- עבודה מול שותפי תפקיד ברשות, ארגוניים חיצוניים ומול פיקוח משרדי ממשלה רלוונטיים.
- ניהול המידע, הידע והשירותים הקיימים במרכז ובישוב תוך שימור יחסי הגומלין הקיימים.
- ממונה על התיאום הפנימי של כלל תכניות הגיל הרך הקיימות (טיפת חלב, מעונות יום, גני ילדים) ועל השתתפות אוכלוסיית היעד בפעילויות אלה.
- תכלול תחומי העיסוק של המרכז ואת הממשקים עם השירותים הנוספים הפועלים בישוב למען הילדים המטופלים במרכז.
- אחריות על קביעת תכנית עבודה שנתית של המרכז הכוללת פעילויות לאוכלוסיות היעד, אחריות לכוח אדם, ציוד ומבנה.
- אחריות על יישום התוכניות וניהול המשאבים, כולל ניהול תקציב.
- אחריות על קיום ועדות היגוי יישובית והובלת תהליך קבלת החלטות בתחום הגיל הרך ביישוב.
- השתתפות בישיבות הדרכה ופיתוח מקצועי למנהלות מג”רים.
- מעקב ובקרה: הגשת דיווחים תקופתיים לממונים.
תנאי סף:
- תואר ראשון במדעי החברה, החינוך או הבריאות עם עדיפות לתואר שני באותם תחומים ולנושאי תעודת הוראה.
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול והדרכת צוות.
- בעל/ת ידע וניסיון בעבודה עם אוכלוסיית ילדים והורים.
דרישות נוספות:
- יכולת מנהיגות והובלת תהליכי שינוי וכן כושר רתימה של אנשים לביצוע משימות.
- יכולת לתכנן ולעצב תמונת עתיד אשר תבוא לידי ביטוי בבניית תכנית עבודה יישומית בשיתוף עם צוות מערכתי.
- יכולת ניהול וארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת הנחיית קבוצות, תקשורת בינאישית טובה.
- ניהול תקציבי, ידע במחשב ובתוכנות Office.
- בעל/ת יכולת הסתגלות לעבודה במצבים משתנים וקשים.
- יכולת ניידות (רישיון נהיגה ורכב).
מנהלה:
מועד פרסום המכרז: 29/09/2020
בקשות למכרז יש להגיש בלשכת מזכיר המועצה או למייל majdalh2017@gmail.com עד יום רביעי 14/10/2020.
טפסים להגשת הבקשות אפשר להוריד מאתר המועצה או להשיג במשרדי המועצה המקומית מג’דל שמס.
איש הקשר לעניין מכרז זה הינו: מר חסן מחמוד, מזכיר המועצה, טלפון: 046981137 שלוחה 802.
על החתום– דולן אבו סאלח, ראש הרשות
___________________________