לעיון והורדת פרטי ומסמכי המכרז לחץ כאן
המועצה המקומית מג’דל שמס (להלן: “הרשות/המועצה”) מזמינה בזה הצעות מחיר למתן שירותי הסעות למחלקת הרווחה ולהסעות אקראיות ומיוחדות במועצה, על פי התנאים המפורטים במסמכי המכרז .
- את מסמכי המכרז ניתן לרכוש ממשרדי מועצה מקומית מגדל שמס בשעות העבודה הרגילות, תמורת סך של: 500 ₪, אשר לא יוחזרו בכלל.
- ישיבת הבהרה תתקיים במועצה מקומית מגדל שמס, ביום שני בתאריך: 20-09-2021, בשעה: 12:00 במשרד מנהל מחלקת הרווחה במבנה הרווחה .
השתתפות בישיבת הבהרה אינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז .
- את ההצעה יש להגיש במעטפה סגורה נושאת ציון מכרז מס” 03/2021, למתן שירותי הסעות למחלקת הרווחה ולהסעות אקראיות ומיוחדות במועצה, וזאת עד יום : חמישי, תאריך:30-09-2021, בשעה 12:00, את ההצעה יש להפקיד בתיבת המכרזים שבמשרדי הרשות.
- הרשות אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
- על המשתתף לצרף ערבות בנקאית בסך:5,000 ₪ בתוקף עד 31/12/2021
- תנאי ההשתתפות במכרז בהתאם לסעיף 2, כללי במסמכי המכרז.
- ניתן לעיין במסמכי המכרז באתר המועצה המקומית מג’דל שמס .
- לפרטים נוספים ושאלות הבהרה יש לפנות ל’:
ראמז אסעד, מנהל מחלקת הרווחה , נייד : 0543091715, דואר אלקטרוני: ramezkd@gmail.com
מועד אחרון להעברת שאלות הבהרה: 26-09-2021, שעה 12:00
בכבוד רב,
דולאן אבו סאלח
ראש המועצה